بالابر احمدی

بالابر احمدی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

لیست قیمت بالابر صنعتی | معرفی انواع بالابر صنعتی

امروزه استفاده از انواع بالابر هیدرولیکی در کسب و کار های مختلف، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. استفاده از انواع بالابر هیدرولیکی در فروشگاه های بزرگ، کارگاه ها، رستوران ها و حتی منازل، به دلیل کارایی بسیار بالا و قیمت های بسیار به صرفه، رواج بسیاری پیدا کرده است و اکثر افراد برای جابجایی بین طبقات مختلف، از این دستگاه استفاده می کنند.

بالابر صنعتی یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین انواع بالابر هیدرولیکی محسوب می شود که در مساجد، کارگاه های تولیدی، کارخانجات، فروشگاه ها و ساختمان ها استفاده می شود و در دو نوع بالابر ثابت و بالابر متحرک، قابل نصب و اجرا است. بالابر صنعتی به دلیل تحمل وزن های بسیار بالا و قدرت جابجایی که دارد، در مواردی که نیاز به جابجایی بار های سنگین و حتی افراد است، مورد استفاده قرار می گیرد. 

انواع بالابر صنعتی

بالابر های صنعتی، از نظر عملکرد به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم بندی می شوند. بالابر صنعتی ثابت معمولا در قسمتی خاص از فضای مورد نظر کارفرما، به صورت فیکس شده نصب می شود و امکان جابجایی ندارد. این دستگاه در مکان هایی مانند انبار ها، مساجد و کارگاه ها استفاده بیشتری دارد.

در مقابل انواع بالابر صنعتی متحرک، دارای قابلیت جابجایی افقی نیز هستند و می توان آن ها را در قسمت های مختلف جابجا کرد. 

قیمت بالابر صنعتی

قیمت بالابر صنعتی نیز، با توجه به ارتفاع، مدل ثابت یا متحرک، نوع موتور به کار رفته در آن و محل مورد نظر متغیر است. یکی از بهترین شرکت هایی که در زمینه تولید و نصب انواع بالابر صنعتی در تهران و کرج، فعالیت می کند، شرکت بالابر احمدی است که سرویس های بسیار ویژه ای در زمینه راه اندازی و اجرای بالابر صنعتی به کاربران ارائه می کند. با مراجعه به وبسایت بالابر احمدی، می توانید از آخرین اخبار و لیست قیمت بالابر صنعتی باخبر شوید و متناسب با نیاز های خود، بهترین بالابر صنعتی را سفارش دهید.

 

بالابر احمدی...
ما را در سایت بالابر احمدی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بالابر احمدی بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 4:03